Home » dokumenty » Všeobecné obchodní podmínky pro využívání služeb JP Apps

Všeobecné obchodní podmínky pro využívání služeb JP Apps

čl.1 – Všeobecná ustanovení
Jp Apps je název internetové aplikace zahrnující sdílené aplikace, vývoj webových stránek, marketing, direct mailing a grafické práce.
Aplikaci JP Apps provozuje Jan Prášil, IČO: 01477269 (dále jen provozovatel).

čl.2 – Vymezení pojmů
čl.2a – JP Apps
Aplikace ve výhradním fyzickém i duševním vlastnictví provozovatele, která je nadřazena dílčím službám provozovatele. Zaštiťuje služby v oboru webového vývoje, designu, správy a vývoje dílčích sdílených aplikací a marketingu v oblasti webového a internetového trhu.
čl.2b – dílčí služba aplikace JP Apps
Jednotlivé služby ve výhradním fyzickém i duševním vlastnictví provozovatele, které ke svému chodu a funkčnosti využívají databází, programů, nebo jiných prostředků spuštěných, instalovaných, nebo využívaných v aplikaci JP Apps.
čl.2c – zákazník
Je fyzická, nebo právnická osoba registrovaná do aplikace JP Apps dle čl.5a těchto všeobecných obchodních podmínek.
čl.2d – zákaznický účet
Je soubor osobních údajů zákazníka a přístupové údaje do aplikace JP Apps. Každá fyzická, nebo právnická osoba může mít v aplikaci JP Apps pouze jeden zákaznický účet. K zákaznickému účtu jsou přiřazeny přístupové údaje, pomocí kterých se zákazník přihlašuje do aplikace JP Apps. Uživatelské jméno k zákaznickému účtu je vždy 10-ti místné číslo, které zároveň slouží jako specifický symbol k platbám.

čl.2e – zálohový účet
Je virtuální účet určený pro finanční transakce k předplacení služeb, nebo dorovnávání přeplatků či nedoplatků vzniklých chybnou platbou vystavené faktury, nebo příkazu k platbě, nebo k zpětnému dorovnání účtovaných položek, nebo slev. Zálohový účet je veden ke každému zákaznickému účtu automaticky a jeho vedení a správa není zpoplatněnou službou.
čl.2f – návštěvník
Je fyzická, nebo právnická osoba neregistrovaná do aplikace JP Apps dle čl.5a těchto všeobecných obchodních podmínek, nebo nepřihlášený zákazník, který navštíví webovou prezentaci aplikace JP Apps, nebo webovou prezentaci její dílčí služby.
čl.2g – uživatel
Je fyzická, nebo právnická osoba registrovaná do dílčí služby aplikace JP Apps dle obchodních podmínek této dílčí služby.
čl.2h – uživatelský účet
Je soubor osobních údajů uživatele a přístupové údaje do dílčí služby JP Apps. Každá fyzická, nebo právnická osoba může mít v každé z dílčích služeb aplikace JP Apps pouze jeden uživatelský účet. K uživatelskému účtu jsou přiřazeny přístupové údaje, pomocí kterých se uživatel přihlašuje do dílčí služby aplikace JP Apps. Uživatelské jméno k uživatelskému účtu je vždy e-mailová adresa uvedená při registraci uživatele do dílčí služby JP Apps.

čl.2i – registrace
Proces a s ním spojené úkony vedoucí k úspěšnému vytvoření zákaznického účtu, nebo uživatelského účtu.

čl.3 – Podmínky využívání
Aplikaci JP Apps smí využívat pouze registrovaní zákazníci, nebo uživatelé (fyzické, či právnické osoby). Registrace do systému JP Apps a následné vedení zákaznického účtu, nebo uživatelského účtu je nezpoplatněná služba.
Při zadávání vstupních dat je výslovně zakázáno použití textů, nebo jiných prvků, které nesou znaky vulgarit, poškozujících dobré jméno třetích stran, jejichž podsata je v rozporu s dobrými mravy, nebo jsou jiným způsobem nevhodné. Porušení tohoto ustanovení bude chápáno jako porušení všeobecných obchodních podmínek pro využívání služeb JP Apps a sankcionováno dle čl.6 těchto všeobecných obchodních podmínek.
Je zakázáno jakýmkoli způsobem narušovat plynulý chod aplikace JP Apps i dílčích služeb aplikace JP Apps, a to nejen za účelem poškození dobrého jména aplikace JP Apps, nebo dílčích služeb aplikace JP Apps, ale i provádět pokusy o neoprávněné získání dat z aplikace JP Apps, nebo dílčích služeb aplikace JP Apps.

čl.4 – Fakturace
Využíváním zpoplatněných dílčích služeb aplikace JP Apps souhlasí zákazník s finanční odměnou, která náleží provozovateli. Ceník a popis jednotlivých produktů je nedílnou součástí každé dílčí služby aplikace JP Apps.
čl.4a – fakturační období
Fakturační období je pro každý zákaznický účet stanoveno na období jednoho kalendářního měsíce počínaje pořadovým dnem v měsíci ve kterém byl proveden první krok v registraci zákaznického účtu. Byl-li první krok v registraci zákaznického účtu proveden v pořadový den 29-31 je počátek fakturačního období nastaven na 28.den v měsíci.
Faktura za využívané dílčí služby aplikace JP Apps bude vystavena nejpozději 5 kalendářních dní po uplynutí fakturačního období se splatností 14 dní ode dne vystavení a odeslána na e-mailovou adresu zákazníka uvedenou v příslušném zákaznickém účtu.
čl.4b – výpočet fakturace
S vyjímkou služby JP Apps WEB a platby na zálohový účet jsou všechny zpoplatněné dílčí služby aplikace JP Apps účtovány zpětně, vždy za uplynulé fakturační období. Není stanovena výpovědní lhůta pro zrušení, nebo přerušení využívání dílčí služby aplikace JP Apps.
Účtování služby JP Apps WEB se řídí zvláštním vnitřním předpisem této služby a mohou být vystaveny příkazy k platbě (zálohové faktury). Odvození finanční odměny jednotlivých dílčích služeb aplikace JP Apps je stanoveno v podmínkách a pravidlech jednotlivých dílčích služeb aplikace JP Apps, nebo jejich vnitřním předpisem. Vždy však podle platného a aktuálního ceníku, který je součástí každé této služby.
čl.4c – platba
Platba vystavené faktury, nebo příkazu k platbě probíhá výhradně bezhotovostním převodem na účet provozovatele. Platba musí obsahovat povinné údaje pro jednoznačnou identifikaci účelu platby a zákaznického účtu. Specifický symbol je číslo zákaznického účtu, variabilní symbol je číslo faktury, nebo příkazu k platbě.
čl.4d – přeplatky
Přeplatky vzniklé chybnou platbou vystavené faktury, nebo příkazu k platbě jsou automaticky připsány na zálohový účet zákazníka. Zároveň je zákazníkovi odeslaná faktura na částku rovnou vzniklého přeplatku s poznámkou vyzývající zákazníka k neprovádění platby.
čl.4e – nedoplatky
Na nedoplatek vzniklý chybnou, nebo neprovedenou platbou vystavené faktury, nebo příkazu k platbě je zákazník upozorněn doplňujícím textem ve faktuře vystavené v následujícím fakturačním období, nejpozději však 30 kalendářních dní od zaznamenání nedoplatku. Nedojde-li k uhrazení nedoplatku do 20ti kalendářních dní od oznámení o nedoplatku dojde u zákaznického účtu k pozastavení všech dílčích služeb aplikace JP Apps. Obnovení všech pozastavených služeb je možné až po úplném připsání všech pohledávek na účet provozovatele a písemné žádosti o obnovení služeb. Obnovení pozastavených služeb je zpoplatněno administračním poplatkem dle platného ceníku.
čl.4f – čerpání ze zálohového účtu
Pokud zálohový účet zákazníka vykazuje nenulový stav, bude vystavená faktura uhrazena v maximální možné míře ze zálohového účtu. V případě nedostatečného stavu zálohového účtu pro uhrazení celé částky vystavené faktury, bude k doplacení faktury požadován pouze rozdíl mezi částkou faktury a částkou stavu zálohového účtu.

čl.5 – Zákaznické účty
čl.5a – vytvoření zákaznického účtu
Zákaznický účet je vytvořen na podnět návštěvníka. Registraci lze zahájit z webové prezentace aplikace JP Apps, nebo z webové prezentace některé dílčí služby. Návštěvník při vytváření zákaznického účtu vkládá své osobní údaje, se kterými je nakládáno v souladu s čl.9 těchto všeobecných obchodních podmínek. V průběhu registrace je možné požadovat ověření o správnosti a pravosti vkládaných osobních údajů. E-mailová adresa je ověřována vždy.
Přístupové údaje jsou v průběhu registrace generovány automaticky, a zasílány na e-mailovou adresu zadanou v průběhu registrace. Tyto přístupové údaje se skládají z 10-ti místného zákaznického čísla a 6-10ti místného hesla a jsou neměnné.
čl.5b – přihlášení k zákaznickému účtu
Přihlašení k zákaznickému účtu je možné z webové prezentace aplikace JP Apps, nebo z webové prezentace některé dílčí služby. Ve všech případech je pro úspěšné přihlášení nutné použít přístupové údaje získané v průběhu vytvoření zákaznického účtu.
čl.5c – zrušení zákaznického účtu
Zákaznický účet lze zrušit zasláním písemného požadavku na e-mailovou adresu provozovatele (info@jp-apps.cz) v požadavku je bezpodmínečně nutné uvést zákaznické číslo zákaznického účtu, který má být zrušen. Zrušení uživatelského účtu je podmíněno telefonickým ověřením.
K odstranění všech uživatelských dat včetně osobních údajů dojde pouze za předpokladu, že zákazník prostřednictvím svého zákaznického účtu neaktivoval žádnou ze služeb aplikace JP Apps, ani žádnou z její dílčích služeb, nebo pokud od zrušení registrace uběhlo 24 měsíců a nastalo nové daňové období.
Není-li splněna některá z výše uvedených skutečností v čl.5c, je z důvodu zákonem nařízené archivace účetních položek administrativně nemožné odstranit všechna data zákaznického účtu včetně osobních údajů. Dojde pouze k deaktivaci zákaznického účtu. Data včetně osobních údajů budou automaticky odstraněna po uplynutí zákonné lhůty.
čl.5d – obnovení zákaznického účtu
Obnovení zákaznického účtu je možné za předpokladu, že nabyla skutečnost pro zachování původních dat zákaznického účtu dle čl.5c těchto všeobecných obchodních podmínek. Obnovení zákaznického účtu je sankcionováno dle platného ceníku aplikace JP Apps.
V případech, ve kterých nejsou zachována původní data je nutné provést novou registraci zákaznického účtu. Nový zákaznický účet nelze pro fyzickou osobu – podnikatele, nebo právnickou osobu vytvořit dříve, než 60 kalendářních dní ode dne zrušení původní registrace.

čl.6 – Porušení obchodních podmínek
čl.6a – definice
Porušením obchodnínek je rozuměno jednání zákazníka, nebo uživatele v rozporu s některým z ustanovení obsažených v těchto obchodních podmínkách pro využívání služeb aplikace JP Apps.
čl.6b – sankce
Dle závažnosti porušení obchodních podmínek je provozovatel oprávněn provést příslušná opatření vedoucí k prevenci před opakovaným porušením. Provozovatel má s ohledem na závažnost porušení právo zablokovat, či pozastavit některou z dílčích služeb aplikace JP Apps, zablokovat, či pozastavit všechny dílčí služby aplikace JP Apps, nebo zrušit registraci zákaznického, nebo uživatelského účtu.
Opětovné obnovení dílčích služeb aplikace JP Apps, nebo obnovení registrace zákaznického, nebo obnovení uživatelského účtu je sankcionováno administračním poplatkem dle platného ceníku.

čl.7 – Dostupnost
Provozovatel je povinen v nejvyšší možné a technicky adekvátní míře zajistit dostupnost všech zpoplatněných dílčích služeb aplikace JP Apps.
Dojde-li k výpadku, prokazatelně zaviněného ze strany provozovatele, některé ze zpoplatněné dílčí služby aplikace JP Apps na více než 60 po sobě jdoucích minut může zákazník, jehož se výpadek přímo dotknul požadovat finanční kompenzaci ve výši 1000% z denní částky, kterou zákazník v den výpadku vyčerpal za využívané služby. Finanční kompenzace se netýká služeb založených v čase po odstranění závady.

čl.8 – Obchodní sdělení
Provozovatel se zavazuje jednat v souladu se zákonem č.480/2004 sb. V tomto ohledu nebudou provozovatelem, ani třetími stranami rozesílány reklamní e-maily, zprávy, ani jiné druhy nevyžádaných reklamních sdělení.
Vyjímku tvoří obchodní sdělení rozesílaném pouze zákazníkům, kteří se zasíláním obchodních sdělení souhlasili v průběhu registrace zákaznického účtu. Obchodní sdělení nenese známky nevyžádané reklamy, ale informuje o změnách v aplikaci JP Apps, nebo v dílčích službách aplikace JP Apps.

čl.9 – Ochrana osobních údajů
Využívání služeb provozovatele je podmíněno ze strany provozovatele poskytnutím osobních údajů z kategorie osobních údajů
a) adresní a identifikační údaje,
b) popisné údaje.
Pokud tyto osobní údaje provozovateli poskytnete, ten s nimi s Vaším souhlasem bude nakládat v souladu s ustanoveními zákona č. 101/2000 Sb. v platném znění a v souladu s dalšími platnými zákony České republiky, které tuto oblast upravují. Uživatel souhlasí se zpracováním výše uvedených osobních údajů.
Provozovatel v oblasti svých předmětů činností spolupracuje s dalšími společnostmi a dalšími osobami. Tyto subjekty, pokud jsou k tomu oprávněné, mohou nakládat s osobními daty uživatele, přičemž s těmito informacemi mohou nakládat a zpracovávat je pouze při plnění svých povinností a nesmí je použít k jiným účelům. Tyto subjekty nebudou žádné osobní údaje uživatelů přechovávat ani evidovat, budou k nim mít přístup pouze v systému provozovatele a to pouze v rámci vzájemné spolupráce.
Provozovatel neprodává, nepřevádí a nesděluje osobní data uživatele třetím osobám. Je však povinností provozovatele osobní údaje uživatele poskytnout orgánům státní správy pokud by v rámci soudního a jiného právního a správního řízení byly těmito orgány vyžádány.
Osobní údaje jsou zpracovávány po dobu neurčitou. Pokud se uživatel obrátí na provozovatele se žádostí o podání informace o zpracování jeho osobních údajů, je provozovatel povinen mu tuto informaci podat. Za tuto činnost má provozovatel právo požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.

Stáhnout Všeobecné obchodní podmínky pro využívání služeb JP Apps v PDF.